top of page
Search
  • Writer's pictureAndreea N.

Review produse Soso Skin ☘️

Au trecut deja mai bine de trei saptamani de cand mi-au intrat in rutina produsele de la Soso Skin, astfel incat acum imi pot exprima parerea despre ele.

Anul acesta m-am hotarat sa sustin cat de mult pot producatorii romani. Consider ca au nevoie acum mai mult ca oricand de sprijin, atat moral cat si financiar.

In spatele brandului, se afla o mamica pe numele ei Sorina. Este o femeie extrem de pasionata de ceea ce face. Are o gama completa de produse pentru ingrijirea tenului, produse naturale 100% ce nu au fost testate pe animalute. Atentia sa pentru detalii: recipiente elegante, denumirea produselor, aranjarea fiecarui produs in saculeti astfel incat produsele sa ajunga in siguranta, dar si cutia din catifea, pe mine personal m-au impresionat. De cele mai multe ori, nici cand imi dau comanda pe un site de cosmetice renumit, nu imi ajung produsele atat de bine ambalate.

Dupa sarcina, tenul meu era extrem de deshidratat. Aveam constant nevoie sa-mi aplic crema pentru a scapa de disconfort, iar aceasta gama a venit la fix.

Lapte demachiant “Lacrimi de zana” - vedeti despre ce vorbeam? Eu nu am vazut pana acum alte produse cu asa denumiri frumoase - are in compozitia sa apa de lavanda, ulei de eucalipt citronat si ulei de susan. Recunosc ca acesta nu l-am folosit foarte des pentru ca nu prea ma mai fardez in ultimul timp. Insa de cate ori am facut-o, cu ajutorul acestui lapte demachiant am dat jos tot machiajul. Este extrem de cremos, se aplica foarte usor pe o cotoneta. Imi place mult ca are pompita si pot doza cantitatea de produs.

Crema hidratanta “Atingere regala” - serios ca ma simt ca intr-un basm cu zane si regine si baghete fermecate de fiecare data cand citesc denumirile - contine aloe vera, ulei de niaouli (recunosc ca a trebuie sa ma documentez pentru ca nu stiam acest ingredient. Uleiul de niaouli este un ulei antiviral, antifungic, tonic cutanat ce aduce beneficii in acnee, eczeme etc.) si proteina de matase. Are o textura fluida ceea ce mie imi place mult la o crema. Imi ofera hidratarea de care tenul meu are nevoie si nu imi lasa tenul deloc incarcat. De putinele ori in care m-am machiat, am folosit-o si pe post de baza pentru machiaj si s-a comportat extrem de bine. Imi place ca are un miros subtil astfel incat nu trebuie sa-mi fac griji daca sunt nevoita sa o iau pe #BabyF in brate imediat dupa aplicare. Eu am folosit-o doar in timpul zilei dar este potrivita atat pentru zi cat si pentru seara.

Crema hidratanta anti-aging “Cremuri pentru vremuri” - Yay! Deja am un rid mic - are acid hialuronic, ulei de cocos si ulei de rodie. Ultimul este destul de proeminent, defapt cam asta este ceea ce simt atunci cand imi aplic crema seara, inainte de culcare. Poate fi folosita atat ziua cat si seara, insa eu am ales sa o folosesc doar seara tocmai pentru ca are mirosul ceva mai puternic. Este o crema hidratanta, se absoarbe repede in piele, iar pe termen lung are efect asupra liniilor fine. Mi-ar fi placut totusi sa fie un picut mai subtil mirosul, insa aceasta este doar parerea mea, poate voua va plac mirosurile mai puternice.

Serul “Praf de stele” - mai ca-mi vine sa-mi pun o dorinta - contine AHA, BHA si apa de hamamelis (iar m-am documentat, aceasta apa are efect tonic, astringent si purifiant)

il aplic cam de 3 ori pe saptamana, uneori ziua, alteori seara. Precum cremele, se absoarbe repede in piele. Cred ca este produsul care imi place cel mai mult sa il aplic. Picur cam 5 picaturi in palme, iar apoi intind pe ten. Momentan nu vad rezultate dupa aplicarea lui, dar sunt convinsa ca vor aparea. In principiu, imbunatateste aspectul tenului si ii ofera acestuia stralucire.

Masca “Sarut pe tample” - imi si imaginez o scena romantica intre o Rapunzel si un Alibaba pe balconul castelului - contine carbune activ, argila alba si ulei de lamaie. Este o masca cu proprietati purificatoare. Elibereaza tenul de reziduri si sebum. Am folosit-o o singura data pe saptamana. Imi place mult ca intr-adevar simt tenul curat dupa aplicare.

Ca un pont, pe site le gasiti de cumparat atat separat, cat si in set complet ori mini seturi.

In concluzie, toata gama este pe placul meu. Va recomand cu drag sa incercati produsele Soso Skin. Aceste produse sunt adresate persoanelor cu tenul mixt sau gras.

Multumesc Sorina pentru oportunitatea de a testa aceste produse.

Mi-ar placea sa aflu si parerile voastre despre producatorii romani. Sunteti de acord cu sustinerea acestora? Ce recomandari aveti pentru mine?


Multumesc pentru rabdare! Sper sa gasiti util acest articol.


AndreeaN ♥️

81 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page